Бази даних


Наукова періодика України - результати пошуку


Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Повнотекстовий пошук
 Знайдено в інших БД:Книжкові видання та компакт-диски (2)Журнали та продовжувані видання (1)Реферативна база даних (1)Авторитетний файл імен осіб (1)
Список видань за алфавітом назв:
A  B  C  D  E  F  G  H  I  J  L  M  N  O  P  R  S  T  U  V  W  
А  Б  В  Г  Ґ  Д  Е  Є  Ж  З  И  І  К  Л  М  Н  О  П  Р  С  Т  У  Ф  Х  Ц  Ч  Ш  Щ  Э  Ю  Я  

Авторський покажчик    Покажчик назв публікацій



Пошуковий запит: (<.>A=Шашкова Н$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 10
Представлено документи з 1 до 10
1.

Шашкова Н. І. 
Моделювання показників ефективності управління організаційною культурою підприємства [Електронний ресурс] / Н. І. Шашкова, А. І. Соловйов, С. М. Макаренко // Актуальні проблеми економіки. - 2017. - № 2. - С. 107-112. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/ape_2017_2_14
Змодельовано показники ефективності управління організаційною культурою на основі інтеграції окремих елементів, виявлених у ході проведення кваліметричного соціально-психологічного моніторингу. Виділено головні компоненти організаційної культури підприємства, які можна використано в практиці формування KPI-показників мотивації персоналу підприємства.
Попередній перегляд:   Завантажити - 248.636 Kb    Зміст випуску    Реферативна БД     Цитування
2.

Шашкова Н. І. 
Особливості інтегральної оцінки туристично-рекреаційного потенціалу регіону [Електронний ресурс] / Н. І. Шашкова, В. В. Грицина // Науковий вісник Херсонського державного університету. Сер. : Економічні науки. - 2017. - Вип. 22(2). - С. 72-77. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nvkhdu_en_2017_22(2)__17
Попередній перегляд:   Завантажити - 596.502 Kb    Зміст випуску     Цитування
3.

Шашкова Н. І. 
Маркетинговий потенціал корпоративної культури підприємств готельного бізнесу [Електронний ресурс] / Н. І. Шашкова, І. О. Соловйов, С. О. Горовий // Науковий вісник Херсонського державного університету. Сер. : Економічні науки. - 2017. - Вип. 27(2). - С. 78-81. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nvkhdu_en_2017_27(2)__21
Попередній перегляд:   Завантажити - 564.576 Kb    Зміст випуску     Цитування
4.

Шашкова Н. І. 
Маркетингове управління конкурентоспроможністю підприємств виноградарсько-виноробної галузі [Електронний ресурс] / Н. І. Шашкова, Є. О. Капліна // Науковий вісник Херсонського державного університету. Сер. : Економічні науки. - 2017. - Вип. 27(2). - С. 81-83. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nvkhdu_en_2017_27(2)__22
Попередній перегляд:   Завантажити - 579.312 Kb    Зміст випуску     Цитування
5.

Соловйов І. О. 
Нейромаркетинг як складова комплексу маркетингових досліджень [Електронний ресурс] / І. О. Соловйов, Н. І. Шашкова // Науковий вісник Херсонського державного університету. Серія : Економічні науки. - 2019. - Вип. 36. - С. 97-101. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nvkhdu_en_2019_36_19
Попередній перегляд:   Завантажити - 715.13 Kb    Зміст випуску     Цитування
6.

Олійник Н. М. 
Бізнес-аналітика сучасного стану сільського господарства в Херсонській області [Електронний ресурс] / Н. М. Олійник, Н. І. Шашкова, С. М. Макаренко // Науковий вісник Херсонського державного університету. Серія : Економічні науки. - 2020. - Вип. 39. - С. 32-39. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nvkhdu_en_2020_39_8
Попередній перегляд:   Завантажити - 795.228 Kb    Зміст випуску     Цитування
7.

Соловйов І. О. 
Креативний менеджмент як домінантна складова економіки творчості [Електронний ресурс] / І. О. Соловйов, Н. І. Шашкова // Науковий вісник Херсонського державного університету. Серія : Економічні науки. - 2020. - Вип. 40. - С. 36-40. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nvkhdu_en_2020_40_8
Попередній перегляд:   Завантажити - 525.805 Kb    Зміст випуску     Цитування
8.

Лимар В. А. 
Шляхи інноваційного розвитку галузі баштанництва на Півдні України [Електронний ресурс] / В. А. Лимар, Н. І. Шашкова, О. С. Шабля, О. Г. Холодняк // Науковий вісник Херсонського державного університету. Серія : Економічні науки. - 2020. - Вип. 38. - С. 18-24. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nvkhdu_en_2020_38_5
Попередній перегляд:   Завантажити - 501.073 Kb    Зміст випуску     Цитування
9.

Лимар В. А. 
Податкове стимулювання товаровиробників баштанної продукції на півдні України [Електронний ресурс] / В. А. Лимар, Н. І. Шашкова, О. С. Шабля // Науковий вісник Херсонського державного університету. Серія : Економічні науки. - 2021. - Вип. 42. - С. 56-63. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nvkhdu_en_2021_42_11
Попередній перегляд:   Завантажити - 773.115 Kb    Зміст випуску     Цитування
10.

Шашкова Н. І. 
Персональний розвиток менеджера в контексті ідейної кризи управлінських концепцій [Електронний ресурс] / Н. І. Шашкова // Науковий вісник Херсонського державного університету. Серія : Економічні науки. - 2021. - Вип. 43. - С. 65-71. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nvkhdu_en_2021_43_12
Попередній перегляд:   Завантажити - 361.694 Kb    Зміст випуску     Цитування
 
Відділ наукової організації електронних інформаційних ресурсів
Пам`ятка користувача

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського