Пошуковий запит: (<.>A=Шашкова Н$<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 10
Представлено документи з 1 до 10
|
1. |
Шашкова Н. І. Моделювання показників ефективності управління організаційною культурою підприємства [Електронний ресурс] / Н. І. Шашкова, А. І. Соловйов, С. М. Макаренко // Актуальні проблеми економіки. - 2017. - № 2. - С. 107-112. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/ape_2017_2_14 Змодельовано показники ефективності управління організаційною культурою на основі інтеграції окремих елементів, виявлених у ході проведення кваліметричного соціально-психологічного моніторингу. Виділено головні компоненти організаційної культури підприємства, які можна використано в практиці формування KPI-показників мотивації персоналу підприємства.
|
2. |
Шашкова Н. І. Особливості інтегральної оцінки туристично-рекреаційного потенціалу регіону [Електронний ресурс] / Н. І. Шашкова, В. В. Грицина // Науковий вісник Херсонського державного університету. Сер. : Економічні науки. - 2017. - Вип. 22(2). - С. 72-77. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nvkhdu_en_2017_22(2)__17
|
3. |
Шашкова Н. І. Маркетинговий потенціал корпоративної культури підприємств готельного бізнесу [Електронний ресурс] / Н. І. Шашкова, І. О. Соловйов, С. О. Горовий // Науковий вісник Херсонського державного університету. Сер. : Економічні науки. - 2017. - Вип. 27(2). - С. 78-81. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nvkhdu_en_2017_27(2)__21
|
4. |
Шашкова Н. І. Маркетингове управління конкурентоспроможністю підприємств виноградарсько-виноробної галузі [Електронний ресурс] / Н. І. Шашкова, Є. О. Капліна // Науковий вісник Херсонського державного університету. Сер. : Економічні науки. - 2017. - Вип. 27(2). - С. 81-83. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nvkhdu_en_2017_27(2)__22
|
5. |
Соловйов І. О. Нейромаркетинг як складова комплексу маркетингових досліджень [Електронний ресурс] / І. О. Соловйов, Н. І. Шашкова // Науковий вісник Херсонського державного університету. Серія : Економічні науки. - 2019. - Вип. 36. - С. 97-101. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nvkhdu_en_2019_36_19
|
6. |
Олійник Н. М. Бізнес-аналітика сучасного стану сільського господарства в Херсонській області [Електронний ресурс] / Н. М. Олійник, Н. І. Шашкова, С. М. Макаренко // Науковий вісник Херсонського державного університету. Серія : Економічні науки. - 2020. - Вип. 39. - С. 32-39. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nvkhdu_en_2020_39_8
|
7. |
Соловйов І. О. Креативний менеджмент як домінантна складова економіки творчості [Електронний ресурс] / І. О. Соловйов, Н. І. Шашкова // Науковий вісник Херсонського державного університету. Серія : Економічні науки. - 2020. - Вип. 40. - С. 36-40. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nvkhdu_en_2020_40_8
|
8. |
Лимар В. А. Шляхи інноваційного розвитку галузі баштанництва на Півдні України [Електронний ресурс] / В. А. Лимар, Н. І. Шашкова, О. С. Шабля, О. Г. Холодняк // Науковий вісник Херсонського державного університету. Серія : Економічні науки. - 2020. - Вип. 38. - С. 18-24. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nvkhdu_en_2020_38_5
|
9. |
Лимар В. А. Податкове стимулювання товаровиробників баштанної продукції на півдні України [Електронний ресурс] / В. А. Лимар, Н. І. Шашкова, О. С. Шабля // Науковий вісник Херсонського державного університету. Серія : Економічні науки. - 2021. - Вип. 42. - С. 56-63. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nvkhdu_en_2021_42_11
|
10. |
Шашкова Н. І. Персональний розвиток менеджера в контексті ідейної кризи управлінських концепцій [Електронний ресурс] / Н. І. Шашкова // Науковий вісник Херсонського державного університету. Серія : Економічні науки. - 2021. - Вип. 43. - С. 65-71. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nvkhdu_en_2021_43_12
|